Atentie la aplicatiile branduite – sfaturile specialistilor in marketing


Brand_App_small

Companiile  care lanseaza aplicatii branduite in cea mai mare masura isi pierd timpul si resursele, asta ne spun specialistii in marketing aici la MWC in cadrul unui seminar gazduit de mPowered Industries.

Specialistii  de la WPP Mindshare si Ogilvy, agentii de planificare media, au spus ca in ciuda popularitatii aplicatiilor mobile in randul utilizatorilor in tarile dezvoltate, putine dintre acestea sunt aplicatii branduite*.

“Daca vrei sa fi un brand care face senzatie cu o aplicatie, oamenii pur si simplu nu o instaleaza. Poti incerca sa construiesti urmatoarul joc Flappy Birds, dar daca esti un brand cunoscut, cei mai multi oameni nu-l vor folosi. Trebuie sa aiba un motiv foarte  interesant pentru a o face. ” a spus Thomas Crampton, director social media la Ogilvy.

Sven Weisbrich, CEO-ul Universal McCann a sustinut aceasta declaratie, spunand ca exista in mod natural in randul utilizatorilor o aversiune fata de aplicatiile branduite in mod intentionat de o companie care doreste astfel sa se promoveze.

“Care sunt aplicatiile de top pe care utilizatorii le folosesc pe telefoanenle lor mobile si cate dintre ele sunt branduite ? Raspunsul este: foarte, foarte putine.”

Norm Johnston, liderul diviziei digitale a companiei Mindshare Worldwide:

Nu este nevoie sa intri in lumea aplicatiilor pentru mobile construind una de la bun inceput. De multe ori e mai bine doar sa gasesti o aplicatie care este populara in randul utilizatorilor si sa o sponsorizezi”

* Prin aplicatiile de mobil branduite companiile doresc sa mareasca interactiunea utilizatorilor din spatiul digital cu brand-urile si produsele  lor. Aplicatiile pot fi de la jocuri pana la aplicatii de vreme, retete, etc. sau aplicatii cu utilitate directa si nu de promovare, prin care utilizatorii sunt ajutati sa afle mai multe informatii despre produsele respectivelor companii, vezi aplicatia Ikea.

sursa: Mobile World Daily, MWC 2014

Te-AI pregătit pentru ce vine?
Abonează-te la "Pulsul AI", newsletter-ul care te ține la zi cu noutățile din Inteligența Artificială. Fără hype sau panică. Doar ce contează.

Ultimele Știri

Noutăți din AI