Reputația brandului Samsung puternic afectată de problemele cu Note 7


Sigur că nu este o surpriză că dezastrul Note 7 a afectat brandul Samsung dar cât de mult a pierdut gigantul Sud-Coreean în clasamentul celor mai de încredere branduri din SUA poate intra fără probleme în categoria surprizelor.

Samsung a căzut 46 de locuri în clasamentul de 100 de branduri! De pe locul 3 în 2015 Samsung a ajuns pe locul 49 în 2017. În 2016, când probabil dezastrul Note 7 încă nu-și făcuse efectele, Samsung era în continuare în top 10, coborând doar 4 poziții față de 2015.

RQ+Top+100

În general clasamentul celor mai de încredere branduri este destul de stabil, Apple, Google, Amazon își păstrează de la an la an poziția în top 10.

O apariție interesantă și deloc surprinzătoare este intrarea pentru prima dată în clasament a brandului Tesla, și nu oriunde, direct în top 10. Asta spre disperarea detractorilor lui Elon Musk & Co.

Studiul Harris pentru reputația brandurilor se face anual pe un eșantion reprezentativ de 30.000 de clienți adulți. Clasamentul este pentru cele mai reputate 100 de branduri de produse și servicii oferite în SUA. Studiul Harris analizează reputația brandurilor pe baza unor indicatori împărțiți în 6 categorii: responsabilitatea socială, performanța financiară, viziune și leadership, mediul de lucru, aspectul emoțional, calitatea produselor și serviciilor.

RQ-6Dimensions

sursă: The Harris Poll

Te-AI pregătit pentru ce vine?
Abonează-te la "Pulsul AI", newsletter-ul care te ține la zi cu noutățile din Inteligența Artificială. Fără hype sau panică. Doar ce contează.

Ultimele Știri

Noutăți din AI