Ipad cu ecran de 12.9 inch


12_9_ipad_ipad_4_mini_light

Acum că piața tabletelor pentru consum de informație și entertainment s-a cam saturat, Apple atacă segementul tabletelor dedicate productivității.

După ce Microsoft a înțeles ca a ajuns prea târziu la petrecerea tabletelor s-a concentrat pe un segment aproape virgin, cel al tabletelor cu ecrane mai mari și configurații mai puternice, capabile să înlocuiască laptopul în activitățiile productive. Tabletele Microsoft sunt la a-3-a generație, până acum fără un concurent serios.

Însă un Ipad Pro, despre care se tot aude de ceva vreme,  poate fi acel concurent de care se poate teme oricine, inclusiv Microsoft.

Pentru noi utilizatorii vestea e foarte bună, concurența duce inevitabil la performanțe mai mari și prețuri mai bune. Surface 3 nefiind chiar ieftin.

Totuși în cazul tabletelor pentru lucru, piața se va așeza altfel față de tabletele pentru consum. Asemenea tablete sunt cumpărate ca o extensie a desktop-urilor unde obișnuința cu sistemele de operare și programele pentru productivitate joacă un rol foarte important în decizia de cumpărare. Și să nu uităm că Windows-ul domină încă detașat această piață.

O altă problemă pe care o văd este că un Ipad cu un ecran de 12,9 inch și o configurație pe măsură va amenința vânzările laptop-urilor MacBook Air.

Ca atare, dacă știrea devine realitate, sunt curios cum va fi integrat în portofoliul Apple un Ipad mare și puternic cât un macbook air.

Te-AI pregătit pentru ce vine?
Abonează-te la "Pulsul AI", newsletter-ul care te ține la zi cu noutățile din Inteligența Artificială. Fără hype sau panică. Doar ce contează.

Ultimele Știri

Noutăți din AI